Opgelost door VanDijk.nl: Geen reactie mails

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 178687
Gebruiker
sam65952
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een aantal dagen geleden een mail gestuurd vanwege problemen met het herstellen van mijn wachtwoord. Ik krijg hierop maar geen antwoord. Zou het het erg fijn als ik daar antwoord op krijg.

De oplossing

Antwoord op mijn vraag.

2 reacties

  1. Auteur
    VanDijk.nl
    Datum
    Beste Sam,

    Wat vervelend dat je niet kunt inloggen en dat je problemen hebt met je wachtwoord.

    Volgens onze gegevens hebben we op jouw e-mail gereageerd op 26 juli 2016.
    In deze mail staat het volgende:
    'Afgelopen nacht hebben wij een oplossing geplaatst op onze website waardoor het inloggen nu zou moeten lukken.
    We verzoeken je wel om opnieuw een tijdelijk wachtwoord aan te vragen (Inloggen Mijn VanDijk / Gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten) en de gebruikersnaam te gebruiken die in de mail m.b.t. het instellen van je nieuwe wachtwoord staat.

    Onze excuses voor het ongemak en we wensen je een fijne vakantie.'

    Mocht je alsnog een probleem hebben met het inloggen, willen we je adviseren om een nieuw account aan te maken, dan zullen we aan de achterkant proberen deze te matchen met het bestaande account.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    VanDijk.nl
  2. Auteur
    sam65952
    Datum
    Bedankt! Ondanks dat ik een week geleden eigenlijk mijn boekenpakket al besteld had willen hebben, kan ik nu eindelijk aan de slag. Bedankt voor de snelle oplossing!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sam65952
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen