Klacht VanDijk.nl: geld betalen terwijl alle boeken zijn ingeleverd

klachtgever1235

laatst hadden ze op de dag van boeken inleveren een storing dat er niets gescand kon worden.
dus moest ik 2 uur lang wachten totdat ik eindelijk weg mocht en alle boeken ingeleverd waren, maar ze hadden niet gescand en hadden het inleverbewijs getekend.
5 weken later in de vakantie, sturen ze een mail dat er 550 euro boete openstaat omdat er geen enkele boek is ingeleverd! ik dacht dikke doei en gingen we vandijk bellen en ze zeiden je moet een getuigen bewijs van een docent ontvangen. zodat we zeker weten dat je het hebt ingeleverd. maar er is geen enkele docent die kijkt en gaat opschrijven wie wel en wie niet heeft ingeleverd. nog steeds niet opgelost, dit ga ik nooit van mijn leven betalen want het is hun schuld. echte stomme vandijk.

niet betalen!

Beste Sriranjan Sinnathurai,

Naar aanleiding van je reactie op klachtenkompas.nl kunnen wij meedelen geen pakket van je retour te hebben ontvangen.
    Je geeft aan dat er een storing was en dat je boeken niet gescand zijn. Ook geef je aan een getekend inleverbewijs te hebben.
    Wij willen je verzoeken een kopie van je inleverbewijs aan ons te versturen. Dit mag een foto of scan zijn.
    Zodra wij het inleverbewijs hebben ontvangen zullen wij uiteraard overgaan tot creditering van de schaderekening.

klachtgever1235
    ik heb dit formulier helaas niet meegekregen en mijn zoon ook niet.
    ik ga dit zoiezo niet betalen want dit komt door jullie fout.
    klachtgever1235
    ik had het in de 1e klacht fout geschreven. ik heb dit helemaal niet ontvangen of gekregen of dergelijk. ik moet hier een oplossing voor hebben want ik krijg geen miljoenen. en ga het zoiezo niet betalen
    Beste Sriranjan,

Graag ontvangen wij dan een getuigenschrift van 3 getuigen die bij de inlevering aanwezig waren, helaas mag het getuigenschrift niet van 3 medeleerlingen zijn (het liefst van een docent, conciërge of ouders). Je kan het getuigenschrift naar ons mailen.

Helaas kunnen wij niet zonder getuigenschrift of inleverbewijs niet overgaan op crediteren van de schadenota.

Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.