Klacht VanDijk.nl: Goed boek opsturen (gisteren) Bereikbaar zijn en reageren op mail

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 274233
Gebruiker
S.18
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Verkeerde boek gekregen. Geen reactie op mails en niet telefonische bereikbaar.

De oplossing

Goede Engelse boek leveren. De scholen zijn nu inmiddels de 4de schoolweek in gegaan.
Mijn zoon is autistisch enig idee wat dit met hem en ons doet??!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 reacties

  1. Auteur
    VanDijk.nl
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Bosch,

    Wij vinden het vervelend dat uw zoon de verkeerde Engelse boeken heeft ontvangen!

    Graag vernemen wij wat er verkeerd is aan de boeken zodat wij dit zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen.

    Vriendelijke groet,
    Annemiek
    Afdeling klantenservice
  2. Auteur
    VanDijk.nl
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Bosch,

    Wij zien dat het artikel "Life pre-intermediate student's book (+ dvd / access card)" (artikelnummer 8814832) is besteld en geleverd. Ontbreekt er iets aan het artikel of is het hele artikel niet juist, want u benoemt twee keer hetzelfde artikel.

    Vriendelijke groet,
    Annemiek
    Afdeling klantenservice
  3. Auteur
    S.18
    Datum
    Hallo Annemiek

    Hij had moeten hebben Life pre-intermediate student's book (+dvd/acce, maar heeft nu gekregen: Life upper intermediate.

    Op de bij geleverde lijst staat wel Life pre-intermediarte maar er is geleverd Uppper intermediate.
    Mijn inziens is er het verkeerde boek ingepakt.

    Met vriendelijke groet,
    S.Bosch
  4. Auteur
    VanDijk.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Bosch,

    Bedankt voor het doorgeven!

    Wij hebben een vervangende zending aangevraagd voor het artikel "Life pre-intermediate student's book (+ dvd / access card)". U ontvangt deze zo snel mogelijk, bij de levering van dit artikel zit verdere informatie wat u met het foutief ontvangen artikel kunt doen.

    Vriendelijke groet,
    Annemiek
    Afdeling klantenservice VanDijk

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S.18
Datum
Uiteindelijke oplossing
Via deze site wel meteen reageren en met een passende oplossing komen : Ze hebben toe gezegd om het goede boek toe te sturen, maar nu een week verder heb ik nog steeds niet het goede boek mogen ontvangen. Dus helaas de uitvoering van de oplossing tot op heden nog niet positief.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen