Klacht VanDijk.nl: Handtekeningen/getuigen inleveren boeken niet meer voldoende

Insectenhotel35

Mijn zoon heeft in het schooljaar 2018-2019 2 boekenlijsten ontvangen, omdat in eerste instantie de boeken van een andere locatie geleverd zijn.
Bij het inleveren van de boeken had Van Dijk storing met het registreren. Later is 1 van de lijsten wel goed verwerkt, de andere lijst is door van dijk op niet ingeleverd gezet. Nu heb ik direct telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en de medewerkster gaf aan dat als 3 mensen getuigen dat de boeken zijn ingeleverd dit als waar wordt verwerkt. Een van deze mensen moet een medewerker van school zijn. Nu heb ik van de mentor, de decaan/afdelingscoordinator en de adjunct directeur een handtekening gekregen om te getuigen dat de boeken zijn ingeleverd. Maar dat is ineens niet meer voldoende. Ik heb ondertussen een mailwisseling met 4 medewerkers en wordt de eis steeds ingewikkelder. Naast de handtekening, moeten er 3 getuigenverklaringformulieren worden ingevuld. Deze formulieren zijn niet in de mailwisseling meegestuurd, niet genoemd in eerdere contacten en zijn ook niet op de website te vinden. Ik heb alle gegevens doorgeven van de getuigen om ze persoonlijk te contacten en zo de getuigenis te controleren, maar dat is volgens een van de medewerkers niet de gang van zaken.
Ik hoop dat ik voor de herfstvakantie het bericht krijg dat alle boeken verwerkt en ingeleverd zijn.

Bevestigen dat de boeken wel zijn ingeleverd en dat wij hiervoor geen factuur ontvangen.

VanDijk.nl
    Beste heer, mevrouw Harink,

Meer dan vervelend om dit te moeten lezen en zeker niet onze manier van handelen.
    Onze excuses hiervoor. Helaas is de beoordeling van uw mailbericht niet juist geweest. Bij het beantwoorden is niet of niet goed gekeken naar de verklaring en aanvullende informatie waar inderdaad de 3 gevraagde handtekeningen op staan. Wij gaan dit uiteraard voor u oplossen en zullen de inlevering als volledig correct ingeleverd verwerken.
    Wij gaan er vanuit u hiermee volledig en nu naar tevredenheid te hebben geantwoord.

met vriendelijke groet,
    Jeannette

team webcare

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?