Opgelost door VanDijk.nl: Ik moet betalen voor een beschadigd boek dat ik niet zelf heb beschadigd.

GroeneDuif#776

Beste VanDijk,

2 weken geleden heb ik een email gekregen met mijn inlever bewijs, en hoe de inlevering is beoordeeld. In deze mail staat dat 1 van mijn boeken beschadigd is, en is teruggegeven (wat niet het geval is, het boek is niet teruggegeven).Dit boek zal ik dus moeten terugbetalen. Hier ben ik het niet mee eens aangezien het betreffende boek bij de levering aan het begin van het jaar al beschadigd was. Ik heb het boek in exact dezelfde staat weer ingeleverd als dat het bij mij was geleverd, aangezien ik het boek nooit mee naar school heb genomen; ik heb namelijk altijd het online boek gebruikt, omdat dat voor mij fijner werkt. Ik vindt het dan ook onredelijk dat ik, terwijl ik het boek werkelijk vrijwel nooit heb gebruikt en in dezelfde staat heb gelaten als dat hij bij mij is geleverd, het boek zal moeten vergoeden. Het bedrag wat ik zou moeten betalen voor dit boek is €70,73. Dit bedrag is voor mij bijna een jaar zakgeld. Ik vindt het zelf niet eerlijk dat ik een boek moet betalen dat ik nooit heb gebruikt, en dat al bij levering beschadigd was, helemaal zou moeten betalen.

Eva

Het zou fijn zijn als ik de schaderekening niet meer zou hoeven te betalen.

VanDijk.nl
    Beste Eva,

Bedankt voor uw review.
    Wij hebben u een mail verstuurd naar ons bekend mail adres.

Vriendelijke groet,
    Sanne
    Team webcare

GroeneDuif#776

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?