Opgelost door VanDijk.nl: Ik moet betalen voor ingeleverde boek

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 375863
Gebruiker
VermisteBoek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hoi, ook ik had mijn boeken allemaal ingeleverd op de inleverdag.
Maar de volgende dag bleek volgens VanDijk dat er 1 lesboek niet was ingeleverd.
Dit kan niet kloppen, want ik had het allemaal ingeleverd. Misschien had de medewerker niet alle boeken ingescanned. Nu willen ze dat ik het boek voor 1 augustus nogmaals inlevert via de post of dat ik de factuur betaald. Het boek inleveren gaat natuurlijk niet lukken aangezien ik die al bij ze had ingeleverd.

De oplossing

De fout herstellen, zodat ik niet meer hoeft te betalen voor een ingeleverde boek.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
VermisteBoek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen