Klacht VanDijk.nl: Ik wil niet betalen voor iets dat ik niet heb aangericht.

Klachtnummer
# 608610
Gebruiker
Klacht0987
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een boek met regenschade, alleen ik heb die schade zelf niet gericht. Het was al toen ik het kreeg. We hadden gebeld en Van Dijk zei dat we het begin van het schooljaar aan moest geven. Maar ik kan me niet herinneren dat ik een mail erover heb gekregen. Dus ik vind het stom dat ik moet betalen terwijl ik niet de schade heb aangericht. En sommige kinderen boeken zijn ook nat maar werden gewoon geaccepteerd.

Gewenste oplossing

Dat we niet hoeven te betalen voor de schade die we niet aangericht hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    VanDijk.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Wardak,

    Wij vinden het vervelend om te horen dat u een boek heeft met waterschade.

    Het klopt dat wanneer u dit artikel begin van het schooljaar heeft ontvangen met waterschade u dit had moeten melden. Bij levering van het pakket zit een Alles OK kaart in, hierop staat aangegeven dat dit binnen 30 dagen na ontvangst van het pakket gemeld moet worden. Wij hebben deze melding nooit ontvangen.

    Op de foto's is te zien dat het boek erge waterschade heeft. Wij willen u vragen dit boek naar ons op te sturen voor een tweede beoordeling. Wanneer wij het boek hebben ontvangen houden wij u op de hoogte over de verdere afhandeling.

    U mag het boek opsturen naar;

    VanDijk
    Afdeling retouren
    Postbus 23
    8260 AA Kampen

    Wij willen u adviseren persoonsgegevens bij het pakket in te doen en uw verzendbewijs goed te bewaren.

    Vriendelijke groet,

    Annemiek
    Team webcare

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen