Opgelost door VanDijk.nl: Ik wordt beschuldigd van beschadiging die ik niet heb aangericht . De schade was er al

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 468040
Gebruiker
Ayoub
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 weken geleden mijn boeken ingeleverd op school . Gisteren stuurde VanDijk een e-mail met hoe de inlevering hebben verwerkt . VanDijk zegt dat ik alle boeken goed heb ingeleverd behalve Nederlands . Ze zeggeb dat het boek is beschadigd. Maar dit Nederlandse boek was al beschadigd toen ik het in het begin van het jaar kreeg . Er was een blaadje geplakt in de kaft van het boek . Op dat blaadje stond dat het boek in 2018 waterschade had opgelopen en dat er met pen was geschreven en nog andere schade. Nu wordt er een bedrag naar me opgestuurd wat ik moet betalen , terwijl ik niks heb beschadigd. Ik ga volgend jaar naar de 4e . Toen ik in de 2e klas boeken kreeg opgestuurd in het begin van het jaar was er ook al waterschade bij een Nederlands boek . Toen deed VanDijk er niet moeilijk over dat er waterschade was op het einde van het jaar .Nu doen ze er dus wel moeilijk over. Ik heb de schade niet zelf aangericht . De schade was er al .

De oplossing

Ik wil dat het bedrag teruggetrokken wordt en dat ik het niet ga betalen omdat ik het niet heb gedaan de schade was er al toen ik het boek kreeg .

2 reacties

  1. Auteur
    VanDijk.nl
    Datum
    Beste A. Laaraj,

    Vervelend om te horen dat u ontevreden bent.
    De boeken worden gecontroleerd door onze experts in Kampen. Zij hebben geconstateerd dat dit boek te beschadigd is om te her gebruiken.
    Ik heb hierover u een mail verstuurd naar ons bekend mail adres. Dit i.v.m. de privacy wet.

    Vriendelijke groet,
    Sanne
    Team webcare
  2. Auteur
    VanDijk.nl
    Datum
    Beste Laaraj,

    Bedankt voor uw bericht, we hebben de mail opnieuw verstuurd naar het mail adres dat bij ons bekend is en het mail adres die u hierbij heeft ingevuld als contact gegevens. Het zou eventueel kunnen dat het in de spambox terecht is gekomen?

    Met vriendelijke groet,

    Sanne
    Team webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ayoub
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik krijg geen schadefactuur meer
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen