Opgelost door VanDijk.nl: Ik wordt beschuldigd van beschadiging die ik niet heb aangericht . De schade was er al

content Opgelost
Ayoub

Ik heb 2 weken geleden mijn boeken ingeleverd op school . Gisteren stuurde VanDijk een e-mail met hoe de inlevering hebben verwerkt . VanDijk zegt dat ik alle boeken goed heb ingeleverd behalve Nederlands . Ze zeggeb dat het boek is beschadigd. Maar dit Nederlandse boek was al beschadigd toen ik het in het begin van het jaar kreeg . Er was een blaadje geplakt in de kaft van het boek . Op dat blaadje stond dat het boek in 2018 waterschade had opgelopen en dat er met pen was geschreven en nog andere schade. Nu wordt er een bedrag naar me opgestuurd wat ik moet betalen , terwijl ik niks heb beschadigd. Ik ga volgend jaar naar de 4e . Toen ik in de 2e klas boeken kreeg opgestuurd in het begin van het jaar was er ook al waterschade bij een Nederlands boek . Toen deed VanDijk er niet moeilijk over dat er waterschade was op het einde van het jaar .Nu doen ze er dus wel moeilijk over. Ik heb de schade niet zelf aangericht . De schade was er al .

Ik wil dat het bedrag teruggetrokken wordt en dat ik het niet ga betalen omdat ik het niet heb gedaan de schade was er al toen ik het boek kreeg .

VanDijk.nl
    Beste A. Laaraj,

Vervelend om te horen dat u ontevreden bent.
    De boeken worden gecontroleerd door onze experts in Kampen. Zij hebben geconstateerd dat dit boek te beschadigd is om te her gebruiken.
    Ik heb hierover u een mail verstuurd naar ons bekend mail adres. Dit i.v.m. de privacy wet.

Vriendelijke groet,
    Sanne
    Team webcare
    VanDijk.nl
    Beste Laaraj,

Bedankt voor uw bericht, we hebben de mail opnieuw verstuurd naar het mail adres dat bij ons bekend is en het mail adres die u hierbij heeft ingevuld als contact gegevens. Het zou eventueel kunnen dat het in de spambox terecht is gekomen?

Sanne
    Team webcare

Ayoub
Ik krijg geen schadefactuur meer

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?