Opgelost door VanDijk.nl: leerlingen de dupe van niet functionerend inleversysteem studieboeken

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 312383
Gebruiker
W.J. Verhappen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn zoon heeft alle studieboeken die hij moest inleveren daadwerkelijk ingeleverd.De avond ervoor heb ik dat samen met hem gecontroleerd.Direct na inlevering heeft mijn zoon aan de medewerker die de boeken inneemt , gevraagd of alles klopte.Dit werd beaamd door de medewerker.Twee dagen later ontvang ik een mail van de firma van Dijk met de mededeling dat 1 boek niet is ingeleverd.
Hierop heb ik 2 x telefonisch contact gehad met de klantenservice maar die kunnen niets doen.Ik heb de school waar mijn zoon studeert ook op de hoogte gebracht en zij hebben mij beloofd dat ik een eventuele factuur niet hoef te betalen.Ik heb vlak daarna een herinnering ontvangen waarin gemeld wordt dat ik vóór 1 augustus het boek moet inleveren anders volgt er een schaderekening. Een soortgelijk geval heb ik al eerder meegemaakt bij mijn andere zoon en dochter.

De oplossing

Geen schaderekening betalen en een waterdicht systeem waar bijvoorbeeld de leerling direct na inlevering een bewijs van compleetheid of tekortkoming ontvangt.

1 reactie

  1. Auteur
    VanDijk.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Verhappen,

    Naar aanleiding van uw reactie op Trustpilot hebben wij uw klacht in behandeling genomen. U bent per e-mail inmiddels geïnformeerd.

    Vriendelijke groet,
    Janet
    Klantenservice VanDijk

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W.J. Verhappen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze sturen geen schadefactuur meer.Maar ze vinden dat ze geen fout hebben gemaakt.Ze zeggen: "Naar aanleiding van uw telefonische reacties en uw reactie op Trustpilot kunnen wij u meedelen dat er volgens onze gegevens geen problemen zijn geweest op de inleverdag op het Commanderij College. Wij willen u echter het voordeel van de twijfel geven en zullen er voor zorg dragen dat u geen schaderekening zult ontvangen". Daarnaast hebben ze achteraf via de klantenservice nog een keer laten weten dat "het boek al uit het inleverregister is gehaald.Dat betekent dat u geen schadefactuur zult ontvangen". Hoezo langs elkaar heen werken! Maar volgens mij is het probleem dat zich voordoet hiermee niet structureel opgelost. Ik wil een systeem waarbij , op het moment van inleveren , er op papier wordt vastgelegd of alles in orde is of niet. EN natuurlijk ga ik vanaf nu persoonlijk mee met mijn kinderen om welles / nietes spelletjes in de toekomst te voorkomen.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen