Klacht VanDijk.nl: Licenties nog niet ontvangen!!!!

M1996

Ik heb mijn boekenpakket besteld 29 juni j.l. na 3 werkdagen zijn mijn boeken netjes
Geleverd maar tot op de dag van vandaag nog niet mijn taal en reken licenties. Waar bij aflevergegevens duidelijk staat: Je studiematerialen worden uiterlijk een week voor aanvang school afgeleverd op jouw huisadres. Wat niet is gebeurd bij mijn licenties. Na 18 keer gebeld te hebben en meerdere mails gestuurd te hebben heb ik de ene verhaal naar het andere verhaal gehoord. We hebben storing , je moet een andere school account maken en er is een storing bij Malmberg en ga zo maar door. Ik vorige week naar Malmberg gebeld die hadden gezegd we hebben geen storing. Maar hoe kan er storing zijn als alle studenten wel hun licenties hebben en ook veel later hun pakket hebben besteld. Geef ze gewoon Van Dijk!!!!

In deze week mijn licenties. Zo niet ga ik achter lopen met school en komen mijn examens in gevaar. En ja Van Dijk gaat mijn studie niet betalen.

VanDijk.nl
    Beste Marcellino,

Naar aanleiding van je klacht hebben we je gegevens ingezien.

We zien dat er gisteren een uitleg naar je is gestuurd over hoe je op je Bundle komt en hoe je jouw licenties kunt activeren en gebruiken.

VanDijk.nl

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?