Klacht VanDijk.nl: Niet ingeleverde boeken

End

Mijn zoon heeft zijn boeken van vorig jaar, in de zomer netjes ingeleverd op school. De school heeft de boeken terug gestuurd. Nu krijg ik van vandijk dat de boeken niet zijn geleverd. Heb vandijk gebeld en nagevraagd. Die zag op mijn zoons naam niks staan. Want volgens zijn gegevens zijn die boeken ingeleverd. Maar op mijn naam staat er dat het niet ingeleverd is. Ik vertelde aan de telefoon dat dus dat niet kan. En hoe kan het dat op mijn zoon zijn naam gewoon als ingeleverd staat? De meneer aan de telefoon wist het niet en ik moest maar bewijs gaan halen bij de school dat het wel ingeleverd was. En als ik met een drievoudig bewijs kwam dan konden ze voor mij kijken wat ze voor mij konden doen!!!.. Ik heb de school gebeld en hun zeggen dat de boeken worden ingeleverd maar vandijk regelt de rest. En dat ik moest kijken in mijn mail als ik een bevestiging heb gehad van het inleveren of om welke boeken het gaat. Wat ik dus niet in mijn mail terug kan vinden. School kan mij dus ook niet helpen. Nu heeft vandijk mijn naar de deurwaarder gestuurd voor boeken wat ik niet heb. Ik ga niet voor boeken betalen wat 1. De school voor betaalt en 2. Ik thuis niet heb en gewoon zijn ingeleverd. Maar omdat ik niet met een drievoudig bewijs kan komen. Kan niemand mij helpen?! En moet ik maar voor boeken betalen wat ik dus niet heb. Ik vind het ronduit belachelijk!..

Goed gaat uitzoeken waar de boeken zijn gebleven? En waarom op mijn zoon naam wel staat als netjes ingeleverd!..

VanDijk.nl
    Beste meneer/mevrouw End,

Wij zien dat u op 25 november 2019 contact heeft gehad met onze klantenservice. Hierin hebben wij aangegeven dat er een schadefactuur open staat op uw naam. De reden dat deze schadefactuur open staat op uw naam, is dat het pakket ook op uw naam is besteld. Het is dus niet het geval dat op het account van uw zoon alles correct ingeleverd staat, want op het account van uw zoon was niks besteld.

Helaas hebben wij tot op heden geen boeken ontvangen. Om deze reden hebben wij op 27 augustus 2019 een schadefactuur gestuurd. Voordat wij de schadefactuur hebben gestuurd, hebben wij op 29 juli 2019 een reminder gestuurd dat wij nog geen boeken hebben ontvangen en dat u de mogelijkheid heeft tot 5 augustus om deze boeken in te leveren. Deze mail geeft aan dat wij geen boeken hebben ontvangen. Helaas hebben wij daar nooit een reactie op gehad.

Vervolgens hebben wij nog 3 mailtjes gestuurd over de schadefactuur, helaas hebben wij op al deze mailtjes ook geen reactie ontvangen.

Volgens onze gegevens is het hele pakket niet bij ons ingeleverd. Wanneer dit wel het geval is, willen wij u vragen hier een bewijs van te mailen. Wanneer dit niet mogelijk is, willen wij u doorverwijzen naar het incassobureau voor de betaling van de factuur.

Wanneer u nog vragen heeft, willen wij u adviseren contact op te nemen met onze klantenservice.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Annemiek
    Team webcare

End
    Maar het feit blijf nog, dat ik de boeken niet thuis heb en ik maar
    Voor boeken moet betalen wat ik niet in mijn bezit heb!
    En volgens jullie gegevens? Ik heb Jullie niet horen zeggen; we gaan er achteraan? Of we gaan kijken waar het mis is gegaan? Ik heb contact gehad met de school. En die zeggen dat zij geen bewijs meeleveren. En er vanuit gaan dat alles goed gaat. Dus dan is het bij jullie fout gegaan. En ja, zelf bij jullie kan het fout gaan want er werken mensen in een bedrijf die ook fouten kunnen maken. En dan nog eens makkelijk te zeggen dat je mijn verwijs naar de deurwaarder omdat het mij woord tegen die van jullie is. Is wel heel makkelijk gezegd als het niet uit je eigen zakken moet komen. Waarom zou ik daar over liegen? We hebben het over simpelen boeken. Waar ik eerste instantie niet eens voor heb betaald!.. je moet beter onderzoek doen! Waar zijn die boeken gebleven? En waar is het fout gegaan?!
    VanDijk.nl
    Beste meneer/mevrouw van End,

Wij hebben in het contactmoment van 25 november 2019 gevraagd om getuigenverklaringen. Dit is het enige wat u nog naar ons kunt opsturen als bewijs. Een getuigenverklaring houdt in dat er door 3 mensen waarvan 1 medewerker van de school verklaard, Lorraine gezien te hebben op de inleverdag met haar boeken.

Wij willen u vragen dit nog naar ons op te sturen.

Wanneer dit niet mogelijk is, zal de schadefactuur van kracht blijven.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Annemiek
    Team webcare

End

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?