Klacht VanDijk.nl: Niet ontvangen digitaal lesmateriaal

# 199172
Angelique

Wij hebben voor onze zoon bij Van Dijk een boekenpaket besteld. Hierbij is ook digitaal lesmateriaal besteld. Dit heeft hij alleen nog steeds niet ontvangen. Wij hebben hierover al verschillende malen met Van Dijk gemaild. Bellen lukt niet, omdat ze je gewoon in de wacht laten staan. Je krijgt dus gewoon niemand aan de telefoon. Mails worden ook niet meer beantwoord, wel krijg je na het invullen van hun eigen klachten formulier een mail terug dat het in behandeling is. Maar dan hoor je er niets meer van.

Dat onze zoon het bestelde en betaalde produkt krijgt, zodat hij deel kan nemen aan de les.

VanDijk.nl
    Goedemorgen,

Wat vervelend om te horen. Wij hebben het probleem opgelost. We hebben er nieuwe licenties ingezet zodat Rick met zijn lesmateriaal aan de slag kan. Morgen kan hij er gebruik van maken.

VanDijk educatie
    Angelique
    Nogmaals digitale module rekenblok ontvangen en niet ontvangen de digitale module starttaal van via, incl. Examencoach nederlands licentie voor 12 mnd.

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?