Klacht VanDijk.nl: niet terug betalen restbedrag, omdat onderdeel niet leverbaar was, niet bereikbaar.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 343011
Gebruiker
wasmachine
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wasmachine defect, trommel kon worden vervangen?
Daarna niet terug gebeld dat dit niet kon.(onderdeel was niet leverbaar)
Wel aanbetaling gedaan van €200,00 ,restantbedrag van €135,00 dat is minus arbeidskosten nog steeds niet terug ontvangen.

Bedrijf ettelijke malen gebeld, na een paar keer wordt continu de verbinding verbroken.
Daarna begin januari directie een email gestuurd over mijn klacht, totaal geen reactie, ze zijn niet bereikbaar

De oplossing

Telefonisch is men niet bereikbaar. Directie regeert ook niet op mijn email om restbedrag terug te betalen

1 reactie

  1. Auteur
    VanDijk.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    U heeft uw klacht geplaatst van VanDijk uit Kampen. Wij leveren studieboeken voor het voortgezet onderwijs, geen wasmachines. Wij gaan ervan uit dat uw klacht voor een ander bedrijf is bedoeld.

    Wij wensen u wel succes bij het opgelost krijgen van uw klacht.

    Vriendelijke groet,
    Janet
    Klantenservice VanDijk

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wasmachine
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn excuses het is zeker niet voor u bedoeld, maar van Dijk regio Ede, ik kreeg bij het invullen van de gegevens door van klachtenkompas dat het onder vandijk.nl viel
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen