Klacht VanDijk.nl: niet terug betalen restbedrag, omdat onderdeel niet leverbaar was, niet bereikbaar.

sad Niet opgelost
wasmachine

Wasmachine defect, trommel kon worden vervangen?
Daarna niet terug gebeld dat dit niet kon.(onderdeel was niet leverbaar)
Wel aanbetaling gedaan van €200,00 ,restantbedrag van €135,00 dat is minus arbeidskosten nog steeds niet terug ontvangen.

Bedrijf ettelijke malen gebeld, na een paar keer wordt continu de verbinding verbroken.
Daarna begin januari directie een email gestuurd over mijn klacht, totaal geen reactie, ze zijn niet bereikbaar

Telefonisch is men niet bereikbaar. Directie regeert ook niet op mijn email om restbedrag terug te betalen

VanDijk.nl
    Beste heer/mevrouw,

U heeft uw klacht geplaatst van VanDijk uit Kampen. Wij leveren studieboeken voor het voortgezet onderwijs, geen wasmachines. Wij gaan ervan uit dat uw klacht voor een ander bedrijf is bedoeld.

Wij wensen u wel succes bij het opgelost krijgen van uw klacht.

Vriendelijke groet,
    Janet
    Klantenservice VanDijk

wasmachine
Mijn excuses het is zeker niet voor u bedoeld, maar van Dijk regio Ede, ik kreeg bij het invullen van de gegevens door van klachtenkompas dat het onder vandijk.nl viel

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?