Klacht VanDijk.nl: Nieuw afgekeurd werkboek na 2 weken en geen berichten via contactformulier

Tompiek

3 weken geleden na een half uur in de wacht te hebben gezeten aan de telefoon contact gekregen met VanDijk over dat we en werkboek van geschiedenis hebben gehad die al in 250 handen is geweest en die ondergeklad was en helemaal beplakt zat met tape.

Deze persoon (helaas geen naam genoteerd) was zeer onredelijk en kende het woord empathie niet en zei dat ik deze zaterdag of uiterlijk woensdag wel zou krijgen. Ging niet verder met mij in gesprek en verbrak gewoon de verbinding.
Ik heb vrijwel direct daarna weer een half uur in de lijn gewacht en hier kreeg ik een vriendelijke mevrouw aan de telefoon en legde het netjes uit hoe het allemaal zat.

Uiteindelijk heeft het verzenden van het boekje ruim 2 weken geduurd en krijg je ook niets te horen dat er vertragingen zijn opgelopen.

Klacht via de mail ingediend over het gevoerde gesprek en de gang van zaken, maar ook hier hoor je verder geen ene bal meer van. Hele slechte zaak en zeer mensonvriendelijk! Wat doen jullie hiermee?

Ik wil excuses van de persoon die mij heeft gesproken en verbetering in de communicatie bij VanDijk. Als compensatie een gratis Bosatlas voor de ergernissen en dat onze dochter 2 weken lang mee heeft moeten kijken bij een werkboek van een klasgenoot, niet echt praktisch en geen pretje voor haar geweest.

VanDijk.nl
    Beste meneer/mevrouw Dimon,

Wij vinden het erg vervelend dat u zo te woord bent gestaan aan de telefoon. Wij willen hier onze oprechte excuses voor aanbieden. De betreffende medewerker hebben wij hier op aangesproken.

Op 12 september 2016 hebben wij het vervangende exemplaar naar u opgestuurd. Wij hopen dat dit exemplaar er beter uit ziet en goed te gebruiken is. Wanneer dit niet het geval is horen wij dit graag!

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk.nl

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?