Klacht VanDijk.nl: Nog steeds geen boeken.

Klachtnummer
# 77286
Gebruiker
Angelique
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedendag,
Eind Juli heb ik licenties besteld voor mijn zoon bij van Dijk deze heb ik direct betaald.
Nu zijn we 2.5 maand verder tien telefoontjes klachtenbrief en mailtjes naar de tweede helpdesk ben nog steeds geen stap verder krijg alleen maar antwoorden waar je niks mee opschiet.Inmiddels heeft mijn zoon al vier toetsen gemist nu loopt hij dus achter ik weet niet meer wat ik kan doen heb alles geprobeerd maar nog steeds geen licenties.Ik hoop dat u mij hier mee kan helpen zodat mijn zoon dit school jaar nog met licenties kan doorbrengen.

b.v.d Angelique Elshof

De oplossing

Zo snel mogelijk licenties krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    VanDijk.nl
    Datum
    De klant is gemaild in reactie op deze klacht. De vraag van de klant ligt bij de technische helpdesk. Het gaat hier om een technisch probleem, niet om een foute of verlate levering van de artikelen. Deze helpdesk is op dit moment bezig dit probleem op te lossen en de klant zal dus zeer snel geholpen zijn.

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen