Klacht VanDijk.nl: Onbetrouwbare procedure schoolboeken

Hbo

Vandaag contact gehad met v Dijk wehebben nogal veel gebruikte boeken gehad. De rekening al voldoon op basis van nieuwe. Na ons telefonisch contact hierover blijkt dat we recht hebben op restitutie zonder dat duidelijk vermeld is en zonder info dus nu maar afwachten , natuurlijk vraag ik me af wat er zou gebeuren als we niet aan de bel getrokken zouden hebben. Schandalig.

Duidelijk op papier bij aanschaf van de boeken hoe de regeling is en meteen het teveel terugstorten en een credit nota meesturen zoals elk bedrijf hoort te doen.

VanDijk.nl
    Beste H. Bonte,

Bedankt voor uw feedback. Wij zullen het duidelijker weergeven van de voorwaarden tijdens het bestellen meenemen ons verbeterproces. Bij gebruikt geleverde boeken ontvangt u 1/3 van de nieuwprijs retour. De creditfactuur volgt pas wanneer de gehele bestelling verzonden is. Omdat uw bestelling nog niet volledig is verzonden is deze nog niet gegenereerd.

Sanne
    Team webcare
    Hbo
    We krijgen 1/3 e terug voor reeds gebruikte boeken wat als we de kwaliteit te slecht vinden deze kun je dan ook niet fatsoenlijk doorverkopen dat praatje over milieu en verspilling is vooral gunstig voor van Dijk
    VanDijk.nl
    Beste Bonte,

Bedankt voor uw reactie.
    We vinden het vervelend om te horen dat u onze voorwaarden niet erkend.
    Zoals u aangeeft bent u niet tevreden met de 1/3 retour prijs. U kunt uw boeken eventueel binnen 30 dagen na afleverdatum kosteloos retourneren. Dan ontvangt u het gehele bedrag binnen 14 dagen terug.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
    Sanne
    Team webcare

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?