Klacht VanDijk.nl: onterechte beoordeling beschadigd boek

tpostma

mijn zoon heeft bij het inleveren aan het einde van het schooljaar een boek mee naar huis gekregen wat beschadigd is volgens een beoordelaar. je kunt idd aan de bovenRAND van het boek zien dat er een kleine beschadiging is. normaal zou ik dan het criteria beschadiging accepteren, ware het niet dat mijn zoon aan het BEGIN van het schooljaar een boek heeft ontvangen wat al ERG beschadigd was. uit voorzorg heb ik daar maar een foto van gemaakt omdat ik verwachte dat hier aan het einde vh jaar kritiek op zou komen. nu is DIT boek zonder bezwaar ingenomen!!! (huh??) in mijn ogen klopt de beoordeling dan ook niet. na telefonisch contact, vraag ik hoe de beoordeling plaats vind. verder vind ik het dan raar dat WIJ kosten moeten maken om het boek op te sturen. en wat als ze dan alsnog zeggen het boek is beschadigd??ik heb dan geen enkel bewijs meer. Helaas kom ik geen steek verder en er wordt mij verteld dat als ik het boek NIET opstuur en/of NIET betaal, mijn zoon volgend jaar GEEN boeken mag bestellen bij van Dijk en het incasso bureau op mij afstuurt!!!! Hoe halsstarrig en dreigend kun je zijn als organisatie!!!

ik wil graag dat het boek kosteloos opgestuurd en ingenomen wordt door van Dijk

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?