Klacht VanDijk.nl: Onterechte rekening voor een boek wat wel ingeleverd is

SVeld

Op 14 juni ben ik samen met mijn zoon naar school geweest om zíjn boeken in te leveren.
We hebben thuis alle boeken volgens de lijst gecheckt en op volgorde gelegd.
Mijn zoon heeft het inleverformulier aan de medewerker van school overhandigd en deze heeft samen met hem alle boeken bekeken en akkoord bevonden.
Daarna hebben we de lijst voor akkoord getekend door school meegekregen.
Echter heeft mijn zoon 10 juli 2018 (bijna een maand later!!) een mail ontvangen van Van Dijk dat hij 1 boek niet ingeleverd zou hebben en dat er nu een boete boven zijn hoofd hangt. Wij stonden helemaal perplex en hebben van Dijk dan ook direct gebeld en het verhaal uitgelegd. Wij hebben per slot van rekening een akkoord op de lijst gekregen dat alle boeken in geleverd zijn. Op de vraag of wij deze afgetekende lijst dan naar van Dijk toe konden mailen werd afwijzend gereageerd. De medewerkster van Van Dijk vertelde dat de school deze lijst had afgetekend en dat wij hen dan ook maar moesten bellen om een extra bewijs en getuigenverklaring af te geven van inlevering.
Terwijl het midden in de zomervakantie is.

Ik wil een klacht indienen tegen deze procedure. Mijn zoon en ik hebben alle boeken in goede staat, compleet en op tijd ingeleverd. Ik vind het erg onrechtvaardig en krom dat hij moet bewijzen door middel van een getuigenverklaring dat hij de boeken ingeleverd heeft terwijl de fout door anderen, van Dijk, gemaakt is. Ook is het erg raar dat Van Dijk hier pas een maand nadat de boeken ingeleverd moeten worden een bericht van doet.

Ik wil dat er snel wordt uitgezocht wat er fout is gegaan. Ik wil zsm bericht dat de boeken van mijn zoon wel degelijk zijn ingeleverd.

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?