Klacht VanDijk.nl: Schadeloosstelling

RickCage

Van onze dochter Liz van Kooij (klantnr BR0594) zijn vandaag 4 boeken niet retour genomen omdat deze beschadigd zouden zijn. Wij attenderen u er echter op dat de boeken al gebruiksporen vertoonden toen onze dochter ze vorig jaar kreeg. Als ouders hebben wij de boeken in aug. 2015 gecontroleerd, maar de toen al duidelijk gebruiksporen redelijk vonden. Daarvan hebben we nu spijt want het lijkt er op dat wij moeten betalen voor "schade" die aan de boeken vóór aug. 2015 door anderen was veroorzaakt, omdat wij er vorig jaar niet op stonden om de boeken schadevrij te ontvangen. De redelijke slijtage die in het afgelopen jaar is ontstaan weegt niet op tegen de schade die de boeken bij ontvangst al hadden. Ik vind het daarom onredelijk dat wij de boeken tegen nieuwprijs moeten vergoeden. Daarbij is die vergoeding o.i onredelijk omdat de 4 boeken al lang afgeschreven zijn. Wij vragen u dan ook om hier met meer redelijkheid mee om te gaan en ons schadeloos te stellen. R. en Y. van Kooij

Schadeloos stellen van het te betalen schadebedrag van E 122,61.
Graag ontvangen wij bericht van u vóór donderdag 7 juli i.v.m. vakantie.

VanDijk.nl
    Beste meneer van Kooij,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact gehad en het antwoord doorgesproken. Bij deze meldt ik de klacht af.

VanDijk.nl

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?