Klacht VanDijk.nl: Schandalige behandeling

Peter

Schandalige behandeling
Dit jaar anders dan voorgaande jaren inname van de boeken van onze dochter. Ingeleverd in 2 tassen. Dreig mail ontvangen met de melding dat we een schade rekening gaan ontvangen na 1-8 van ruim 400,-- euro omdat de boeken uit de 2e tas niet zijn gescand. Na de nodige communicatie via email wordt ons nu gevraagd een verklaring aan te leveren van 2 klasgenoten en een medewerker van school dat alle boeken ingeleverd zijn. Alsof de klasgenoten en de conciërge in de beide tassen hebben gekeken of alle boeken aanwezig waren. Van Dijk had die controle zelf moeten doen en niet achteraf moeten vragen om volstrekt nutteloze verklaringen. In de email geven ze zelf toe dat ze hun zaken niet op orde hebben maar houden wel hun poot stijf voor wat betreft de nutteloze verklaringen van klasgenoten en een school medewerker. Het is jammer dat er geen concurrentie is zoals vroeger anders waren wij onmiddellijk overgestapt.

Ons op ons woord geloven en niet vragen om volstrekt nutteloze getuigenissen.

VanDijk.nl
    Beste Peter,

Bedankt voor uw review,
    We hebben u benaderd per mail.
    Dit i.v.m. de privacy wet.

Sanne
    Team webcare

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?