Klacht VanDijk.nl: Schandalige behandeling

Klachtnummer
# 468296
Gebruiker
Peter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Schandalige behandeling
Dit jaar anders dan voorgaande jaren inname van de boeken van onze dochter. Ingeleverd in 2 tassen. Dreig mail ontvangen met de melding dat we een schade rekening gaan ontvangen na 1-8 van ruim 400,-- euro omdat de boeken uit de 2e tas niet zijn gescand. Na de nodige communicatie via email wordt ons nu gevraagd een verklaring aan te leveren van 2 klasgenoten en een medewerker van school dat alle boeken ingeleverd zijn. Alsof de klasgenoten en de conciërge in de beide tassen hebben gekeken of alle boeken aanwezig waren. Van Dijk had die controle zelf moeten doen en niet achteraf moeten vragen om volstrekt nutteloze verklaringen. In de email geven ze zelf toe dat ze hun zaken niet op orde hebben maar houden wel hun poot stijf voor wat betreft de nutteloze verklaringen van klasgenoten en een school medewerker. Het is jammer dat er geen concurrentie is zoals vroeger anders waren wij onmiddellijk overgestapt.

De oplossing

Ons op ons woord geloven en niet vragen om volstrekt nutteloze getuigenissen.

1 reactie

  1. Auteur
    VanDijk.nl
    Datum
    Beste Peter,

    Bedankt voor uw review,
    We hebben u benaderd per mail.
    Dit i.v.m. de privacy wet.

    Met vriendelijke groet,
    Sanne
    Team webcare

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen