Opgelost door VanDijk.nl: Slechte communicatie en geen oplossing bieden voor ingeleverde boeken terwijl hun scanner weigerde

content Opgelost
Kamar75

Mijn dochter heeft haar boeken ingeleverd. Heeft hiervoor een inleverpapiertje gehad maar deze is nat geregend en als propje weggegooid door mijn moeder die niet wist wat het papiertje was. Op vakantie een mail gehad van van dijk over dat boeken niet ingeleverd zijn. Gelijk mail terug gestuurd dat dit wel het geval was.
Nu willen ze getuigschrift van school van 2 mensen die mijn dochter op school gezien hebben die dag alleen was er niemand. Getuigschrift van mijn moeder en ouder van vriendin waar ze samen mee was wordt niet geaccepteerd.
Dus dikke boete van 604 euro terwijl de boeken ingeleverd zijn maar hun scanner niet gewerkt heeft.

Accepteren getuigenverklaring van mijn moeder dat zij inlevert papiertje per ongeluk weggegooid heeft omdat ze niet wist wat dit was. En de boete komt te vervallen.

VanDijk.nl
    Beste Kamar75,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij meedelen dat de schaderekening inmiddels is gecrediteerd. Wij hebben van school een melding gekregen dat uw dochter het pakket inderdaad heeft ingeleverd.

Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
    Janet
    Afdeling klantenservice VanDijk.

Kamar75
Hoef de boete niet te betalen omdat het gelukkig eindelijk na 2 maanden opgelost is.

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?