Klacht VanDijk.nl: Sschoolpaket ,

Elly

verkeerd geleverd, besteld, niet bereid het om te ruilen, om dat de licentie, al was ingevuld pakket is niet beschadigd, het is voor het 2 de school jaa,r maar moet zijn voor het eerste schooljaar assistent bouw infra, de Mondriaan school meneer de Jager is er ook mee bezig geweest, kosten + - 500,00 Euro

Pakket omruilen met bij betaling van de licentie

VanDijk.nl
    Op de adresgegevens en op naam van de klager zijn bij ons geen accounts bekend. Om de klacht te kunnen behandelen, hebben wij de adresgegevens of het klantnummer van de leerling in kwestie nodig.
    Elly
    de klacht gaat over het boeken pakket 5.1508/10098 moet zijn 5.1508/10089 van Nigel Verweij
    Bankastraat 84 2612 AJ Delft
    ik heb de klacht ingedien met mijn naam Sorry
    VanDijk.nl
    E-mail naar klant gestuurd (geen e-mailadres bekend van mw. Legierse) met uitleg over retourprocedure.
    Elly
    heb geen afhandeling nog gekregen heb het adres en de gegevens door gegeven, omdat ik de verkeerde naam had geschreven
    VanDijk.nl
    Wij hebben een e-mail gestuurd naar de leerling omdat wij niet beschikken over het e-mailadres van mw. Legierse. U kunt een e-mail sturen naar info@vandijk.nl met de vermelding van bovenstaande postcode zodat wij de e-mail naar u zelf kunnen sturen.
    Elly
    klacht is niet opgelost, zijn geen voorstellen gedaan, ze liegen jullie voor bah bah bah

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?