Klacht VanDijk.nl: Termijnregeling niet mogelijk voor boeken Van Dijk

Klachtnummer
# 181513
Gebruiker
JilishaH
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na het geprobeerd te bestellen van mijn boeken heb ik op de betalingspagina gezien dat de optie "betalen in termijnen" niet verscheen dit vond ik echter vreemd.
Volgens Van Dijk komt dit door een incident dat ik 3-4 jaar geleden heb gehad met een boek wat ik moest betalen (wat al is afbetaald) dat ik kwijt was geraakt en daardoor ben ik niet "kredietwaardig". Financieel gezien ben ik nu zeker in staat in om deze bestelling te plaatsen met de optie die mij nu niet word aangeboden. Ik heb gebeld en gemaild en kreeg overal hetzelfde antwoord "Helaas, wij kunnen niets voor u doen".
Mijn vraag is nu om mijn bestelling wel te kunnen plaatsen met een termijnen betalingsregeling want ik ben zeker in staat om deze bestelling af te betalen.

De oplossing

Mijn boeken kunnen bestellen met een betaling in termijnen.
Kredietwaardig ben ik zeker met studiefinanciering etc.

3 reacties

  1. Auteur
    VanDijk.nl
    Datum
    Beste Jilisha,

    Bedankt voor je bericht.

    Naar aanleiding van jouw klacht hebben we je gegevens ingezien.

    We hebben je een een bericht gestuurd naar je persoonlijke e-mailadres welke bij ons bekend is.

    Met vriendelijke groet,
    VanDijk.nl
  2. Auteur
    JilishaH
    Datum
    Beste Carl Dusseljee,

    Graag zou ik willen weten om welke inassobureau het gaat.
    Echter heb ik geen brief of verdere informatie gehad over deze openstaande vordering van 29 augustus 2012. Wat ik vrij vreemd vind aangezien de vordering nu dan bijna 4 jaar openstaat.

    Verder zou ik willen weten of, als het het probleem met het incassobureau is afgehandeld ik alsnog de mogelijkheid zou kunnen krijgen om een termijnregeling te treffen.

    met vriendelijke groet,

    Jilisha.
  3. Auteur
    VanDijk.nl
    Datum
    Beste Jilisha,

    Wij zullen je morgen de documentatie m.b.t. het incasso-traject mailen. Vanzelfsprekend kun je na "het oplossen van het probleem" weer de normale betaalwijzen kunnen kiezen.

    Met vriendelijke groet,

    VanDijk.nl

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen