Opgelost door VanDijk.nl: Terugbetaling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 40572
Gebruiker
louise
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een boek besteld en betaald bij Van Dijk, maar heb deze bestelling geannuleerd. Op 9 oktober heb ik per mail de creditnota ontvangen. Al drie keer, met twee weken tussenpauze, heb ik contact gehad om na te vragen wanneer het geld gestort wordt. Iedere keer wordt er gezegd dat de opdracht voor terugbetaling doorgegeven is aan de financiële afdeling en dat het geld binnen 2 weken op de rekening staat. Inmiddels is de wettelijke terugbetaaltermijn van 30 dagen verstreken.

De oplossing

Ik wil het geldbedrag van 19,95 euro inclusief wettelijke rente per direct op mijn rekening stort krijgen.

2 reacties

  1. Auteur
    VanDijk.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Meenderink,Wij hebben uw klacht zojuist per e-mail beantwoord. Met vriendelijke groet,
    VanDijk.nl
  2. Auteur
    louise
    Datum
    Het geld is inmiddels op mijn rekening gestort.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
louise
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?