Klacht VanDijk.nl: Van Dijk heeft zonder vragen een bedrag van 52 euro afgeschreven van een product wat nooit is geleve

marcella

Van Dijk heeft zonder vragen een bedrag van 52 euro afgeschreven plus 5.95 servicekosten van een product (blijkbaar een cd achter in het boek) wat nooit is geleverd en nooit wordt gebruikt in de klas. Ten tweede de schandalige klantenservice waar ze niet eens in gaan op de klacht, maar met een standaard antwoord komen van (naam verwijderd ivm privacy) is verbijsterd. Wat een oplichters.

graag mijn 52 euro terug

Bijlagen

Weer komen ze met die standaard mailtjes. Het product wordt niet gebruikt in de klas al jaren niet. Mijn zoon van 14 is niks opgevallen. Ik heb het wel gemeld bij aflevering en op school. Als een cd niet wordt gebruikt in de klas kan het gebeuren dat je het misschien niet 123 ziet. Ook is deze afschrijving zonder overleg gebeurd. Ik vind het ronduit schandalig!! Dus nee mijn klacht is niet opgelost. Zo slechte behandeling van een klantenservice heb ik nog nooit gehad. Geen bereidwilligheid, onprofessioneel en niet klantvriendelijk. En weet u wat ik ook totaal niet begrijp Weet u wat ik ook totaal niet begrijp dat er 48 euro in rekening wordt gebracht voor een missende cd. Het was een vierde hands boek en het boek nieuw kost 48,- Het hele boek is gewoon in rekening gebracht in plaats van de missende cd.

VanDijk.nl
    Beste marcella,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij meedelen dat wij geen bedrag van uw rekening hebben afgeschreven. Er is wel een bedrag verrekend met het door u betaalde borgbedrag en het restant is aan u overgemaakt. Er is een schadebedrag voor een boek welke zonder dvd-rom is ingeleverd.

In uw e-mail van vandaag heeft u aangegeven de dvd-rom niet te hebben ontvangen bij levering. Wij hanteren een reactietermijn van 30 dagen na levering van het pakket. Wij hebben in die periode geen melding van u ontvangen dat de dvd-rom ontbrak (deze stond wel aangegeven op de pakbon) en gaan er daarom vanuit dat het pakket correct is ontvangen.

Het betreffende boek had daarom ingeleverd moeten worden met dvd-rom en aangezien dat niet is gebeurd is er een schadebedrag in rekening gebracht.

Wij zien geen reden om de schaderekening te crediteren.

Vriendelijke groet,
    Janet
    Afdeling klantenservice VanDijk.

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?