Klacht VanDijk.nl: Van Dijk stuurt boeken niet terug

G1988

Ik heb mijn boeken te laat opgestuurd en heb een schadebedrag ontvangen. Mijn boeken zijn anderhalf week geleden opgestuurd. Vervolgens krijg ik van medewerkers te horen dat de boeken niet opgestuurd kunnen worden.
ALS DE SCHADEBEDRAG BETAALD MOET WORDEN BETEKENT DAT DAT DE BOEKEN MIJN BEZIT ZIJN! Als jullie mijn boeken niet opsturen betekent dat diefstal van jullie kant. Mijn verzendbewijs heb ik nog, deze is naar jullie gemaild. De boeken heb ik nodig voordat de scholen beginnen.

VanDijk.nl
    Beste heer/mevrouw Gadis,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij meedelen dat wij de boeken, wanneer wij deze ontvangen, aan u retour zullen sturen. De boeken zijn, na het voldoen van de schaderekening, inderdaad uw eigendom.

Tot op heden hebben wij de boeken echter nog niet ontvangen. Wanneer wij de boeken ontvangen krijgt u van ons een automatisch e-mail. Daarna moeten de boeken nog verwerkt worden en zoals aangegeven zullen wij de boeken dan aan u retourneren.

Met het verzendbewijs dat u heeft ontvangen van PostNL kunt u de status van het door u opgestuurde pakket controleren.

Vriendelijke groet,
    Janet, afdeling klantenservice VanDijk.

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?