Klacht VanDijk.nl: VanDijk geeft aan dat ik boeken niet heb ingeleverd die ik wel ingeleverd heb.

Femke

Ik heb op school volgens corona protocol al mijn boeken ingeleverd. Nu krijg ik een aantal weken later een mail dat ik ruim de helft niet ingeleverd zou hebben en dat ik ruim €350,- moet betalen. Na contact te hebben gezocht en (meerdere keren) een foto van mijn inleverformulier met stempel op te hebben gestuurd, krijg ik te horen dat ik 3 getuigschriften moet regelen. Ik vind dit erg onredelijk, al 8 jaar lever ik netjes alle boeken in. Nooit schade gehad, altijd alles gekaft. Daarnaast waren er behalve de medewerkers van VanDijk nauwelijks mensen aanwezig bij het inleveren. Bij wie moet ik dan 3 getuigschriften halen...

Ik zou graag zien dat de kosten kwijtgescholden worden.

VanDijk.nl
    Beste Femke,

Bedankt voor uw bericht. Door de COVID-19 situatie gaat het inleveren anders dan normaal. Er wordt nu niet gecontroleerd op school maar op locatie in Kampen. Vandaar dat wij deze regeling hanteren mochten er boeken missen. Excuses voor het ongemak. Graag zouden wij u verder willen helpen, u kunt een mail sturen naar socialmedia@vandijk.nl met hierin uw klantgegevens en/ of postcode/huisnummer.

Vriendelijke groet,
    Sanne
    Team webcare
    VanDijk.nl
    Beste Femke,

Vriendelijke groet,
    Sanne
    Team webcare

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?