Klacht VanDijk.nl: verkeerde schadefactuur verrekend

Klachtnummer
# 402872
Gebruiker
GoedeAardappel#872
Datum
1 reactie

Details

De klacht

beste van dijk ,

Ik heb mijn boeken in 2 verzendingen naar jullie toegestuurd waarvan de 1e verzending optijd en de 2e telaat. maar helaas ben ik mijn verzendbewijs kwijt geraakt van de 1e verzending waardoor deze niet word verrekend maar de 2e wel waardoor mijn schadefactuur niet klopt. Terwijl ik al mijn boeken naar jullie toegestuurd hebt graag zie ik een andere oplossing namelijk:dat ik voor reductie van de schadefactuur naar € 75,- voor het te laat in leveren van de boeken kan krijgen.

groet,
Abdullah

De oplossing

een normale boete

1 reactie

  1. Auteur
    VanDijk.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Abdullah,

    Wij vinden het een vervelende situatie.

    Wij hebben de eerste retourzending niet ontvangen.

    Wanneer je een pakket retourneert, is het altijd van belang om je verzendbewijs goed te bewaren. Zonder verzendbewijs kunnen wij niks voor jou controleren.

    De verzender blijft verantwoordelijk voor het verzenden van zijn pakket.

    Helaas kunnen wij in dit geval niks voor je betekenen.

    Vriendelijke groet,

    Annemiek
    Team webcare

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?