Klacht Vandyck: Overtrek zou van katoensatijn zijn

Loes

Via de Vandyck experience shop in Malden heb ik eind december 2018 bij Vandyck een lits jumeaux dekbedovertrek gekocht. PAINTING MULTI DEKBEDOVERTREK, Artikel nr. SAM218224-multi. In de winkel zag het er prachtig uit.

Omschrijving van de website:
Painting multi dekbedovertrek heeft een groot boeket van wilde bloemen met een olieverf uitstraling die een beetje verbleekt lijkt te zijn op een donkergrijze achtergrond. De achterkant van het dekbedovertrek is effen lichtgrijs. De kussens hebben aan beide zijden een kleine versie van het boeket. Maak van je bed een schilderij met Painting multi dekbedovertrek van Vandyck. Dit dekbedovertrek is gemaakt van 100% katoensatijn waardoor het heerlijk zacht en soepel aanvoelt.

• Materiaal: 100% katoensatijn
• Soepele en luxueuze stof
• Instopstrook met flessenhals

Het materiaal zou gemaakt zijn van 100% katoensatijn. Dat betwijfel ik. De stof voelt na wassen niet meer zacht en soepel, maar stug en kriebelig. Bovendien kreukt 100% normaliter katoensatijn nauwelijks. Dit overtrek kreukt enorm, net als gewone katoen. Je kunt het niet ongestreken op je bed leggen. Dat ziet er niet uit.

Ik ben niet tevreden over dit product en vind dit een miskoop. Ik heb niet gekregen wat ik had mogen verwachten.

Ik wil mijn geld terug.

???
    Loes
    Vandyck vindt het kennelijk niet nodig om te reageren...
    Vandyck
    Geachte mevrouw Vervaart, de winkelier heeft u uitvoerig geïnformeerd, wij hebben u uitvoerig geïnformeerd, wij hebben op uw berichten op Facebook gereageerd, via de mail hebben wij gereageerd en wij hebben per brief gereageerd. Dus nu is wat ons betreft deze kwestie inderdaad gesloten.

Loes
Welke oplossing? Vandyck heeft helemaal niet gereageerd, laat staan “uitvoerig”, noch op mijn mail, noch op mijn bericht in Messenger. Op mijn beoordeling op facebook is heel summier gereageerd. Een brief heb ik al helemaal niet ontvangen. Enkel via de winkelier heb ik vernomen dat zij niets voor mij kon doen.

Ook een klacht indienen over Vandyck?