Klacht Vanikke.nl: Bestelling is niet geleverd maar wel betaald en het bedrijf reageert niet meer.

Klachtnummer
# 498862
Gebruiker
Mar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

20/11/20 bestelling geplaatst, bestelling is niet geleverd. Op 23/11/20 via de mail contact gehad. Bericht ontvangen: "Deze is vrijdag verzonden, maar ik zie nu dat meer bestellingen van vrijdag op "nog niet ontvangen staan". Ik hou dit even in de gaten en zal anders morgen contact opnemen met het inleverpunt/PostNL". Daarna niets meer vernomen en er wordt ook niet gereageerd op e-mails en een bericht via Facebook. De bestelling is wel betaald.

De oplossing

De bestelling annuleren en het geld terugstorten.

1 reactie

  1. Auteur
    Vanikke.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Dirksz,

    Helaas zijn er een aantal zendingen zoek geraakt zoals al aangegeven. Dit is buiten onze schuld. helaas waren we in de loop van de week zeer slecht bereikbaar. Ik ga vandaag uw order annuleren en terugbetalen.

Ook een klacht indienen over Vanikke.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen