Klacht VanMoof: " ik vertrouw dit fiets niet meer"

Klachtnummer
# 653286
Gebruiker
Medivieyt
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geachte heer, mevrouw,

Op 20 juli 21 kocht ik bij u een fiets van het merk vanmoof, type s3 voor € 2024. Ik ben student met mooite centjes op zei gelengd om een fatsonlijke product te kopen.
Maar helaas voldoet het product niet aan wat ik mocht verwachten:
Het product heeft niet de kwaliteit van deze prijs. Het product ging helaas stuk wanneer ik ging naar school daarvoor heb ik genoeg verzaam gelopen.
En de kwaliteit van het product sluit niet aan bij wat u beloofde en ik gelezen voordat ik fiets heb gekocht.

1- het fiets gaat niet vooruit omdat niet kant slotvrij maken.
2- tijdens fietsen kan ik niet meer inschakelen.
3-
Vaak naar vanmoof fiets winkel gegaan voor reparaties de eerste wat medewerker vraagt is: HEB JE EEN AFSPRAAK! Nee ik heb een defected fiets en kan niet verder!
mijn fiets staat bij winkelier bekend hoe vaak ben ik langs geweest soms voor de zelefde storing en lopend weer terug maar huis omdat ze geen vervangen fiets hadden.

Via deze brief vraag ik u het product (De fiets heeft nog garatie) grondig na te kijken en repareren of te vervangen ik vertrouw dit fiets niet meer.


Doordat het product niet goed is, heb ik schade. De schade bestaat uit: Door op tijd niet kan inschakelen ben ik onderuit gegaan met wondjes op mijn knie en elebog en kapote kleding en frame + zadel + trap ...zijn beschadigd.


Graag ontvang ik binnen twee weken uw reactie.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

 

Aryan Izadpanahi.

Tel: 0682000206

Gewenste oplossing

De fiets grondig na te kijken en repareren of te vervangen ik vertrouw dit fiets niet meer.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over VanMoof?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen