Opgelost door VanMoof: 75€ compensatie lost beschadigd frame nieuwe S3 niet goed op

content Opgelost
Willemina Boon

Mijn nieuwe S3 is binnengekomen met beschadiging van de lak en een putje in het frame. Ik heb dit op 25 augustus gemeld bij VanMoof support en gevraagd om reparatie of een vervangende S3 zonder gebreken. VanMoof reageert op 4 september en biedt alleen 75€ compensatie aan. Daar ga ik niet mee akkoord. Ik mag verwachten dat mijn nieuwe fiets zonder gebreken geleverd wordt en wil dat het probleem echt wordt opgelost.

Ik wil dat het probleem echt wordt opgelost: of een nieuwe S3 zonder gebreken, of reparatie van mijn S3 en een tijdelijke vervangende fiets.

Nog geen reactie van VanMoof
    Willemina Boon
    Van Moof heeft gereageerd maar helaas nog niet met een bevredigende oplossing. Het laatste aanbod is een vergoeding van 100€. Ik heb hierop gereageerd dat ik het redelijk vind dat Van Moof de schade zelf repareert en mij tijdens de reparatie een vervangende fiets aanbiedt. Ik wacht nog op een reactie.

Willemina Boon
Als ik mijn S3 terugstuur wordt na ontvangst een nieuwe S3 besteld en opgestuurd. Dat lost het probleem van de beschadiging op, maar het kan weken of maanden duren voor ik mijn nieuwe S3 heb en kan terwijl ik daarop wacht niet fietsen. Op mijn vraag om een tijdelijke vervangende fiets terwijl ik wacht heb ik nog geen positieve reactie. Update 4 oktober: doos ontvangen om de S3 terug te sturen. Update 11 oktober: vervangende S3 wordt volgende week bezorgd. Update 20 oktober: vervangende S3 is bezorgd. Deze heeft geen lakschade. Het heeft lang geduurd maar het probleem is opgelost, en de wachttijd voor de vervangende S3 viel erg mee.

Ook een klacht indienen over VanMoof?