Klacht VanMoof: Bijna niet bestaande klantenservice. Alleen nieuwe klanten gewenst. Beursgang wordt voorbereid !

Klachtnummer
# 595301
Gebruiker
Gerrit
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Van Moof alleen via chat bereikbaar . . . en ook nog eens in het Engels. Uit alle communicatie blijkt dat verkoop nieuwe fietsen de prioriteit heeft. De service is ronduit slecht. Na lang aandringen werd doos toegezonden om fiets ter reparatie naar Utrecht te laten brengen. Batterij bleek na 15 maanden al helemaal defect te zijn. Mij werd verweten fiets nooit ter service te hebben aangeboden. Van Moof denkt weg te komen met garantie van slechts 36 maanden. Mijn laatste mail niet beantwoord. Nooit meer Van Moof.

Gewenste oplossing

Dat ze bestaand klanten serieus nemen

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over VanMoof?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen