Klacht VanMoof: Fiets na 4 maanden helemaal kapot, geen geld terug, minstens een maand wachten op reparatie.

Jammerman

Fiets bij vanMoof gekocht, vanaf het begin errorcodes gekregen, dit was altijd opgelost met een harde reset, maar dit moest ik meestal drie keer per rit doen. Na vier maanden en 700 km is de versnellingsnaaf kapot gegaan, de eerste versnelling werkt helemaal niet meer, de tweede versnelling is nog redelijk en de derde is erg ruw, je voelt duidelijk dat er iets niet goed zit. Hier meermaals over gechat, wat erg lang duurde, maar nooit goed geholpen, ook meermaals gevraagd om een leidinggevende te spreken, maar de eerste twee keer niet eens antwoord hierop gekregen en de derde keer werd dit me van harte afgeraden, de omdat het toch geen effect zou hebben.

Ik ben mijn vertrouwen in dit merk ondertussen volledig kwijt en ik ga liever op mn krakkemikkige oude fietsje van 300 euro weg dan op dat elektrische stuk ongeluk.

Ik heb ondertussen bijna twee weken geleden gevraagd om een oplossing en mij is beloofd dat ze een doos voor de fiets zouden sturen, maar dit is nog steeds niet gebeurd.

Koop alsjeblieft nooit een fiets bij vanMoof, het is een waardeloos bedrijf.

Geld volledig terug. Enige oplossing.

Ook een klacht indienen over VanMoof?