Klacht VanMoof: Fiets onbruikbaar na jaar

Weesp81

Begin van 2019 heb ik een VanMoof elektrische fiets aangeschaft. Dat heeft me iets meer dan 3500 euro gekost en zoals velen daar heb ik echt voor moeten sparen. Nog geen 3 maanden later kwam er een nieuw model op de markt, welke aanzienlijk goedkoper was. Dat hadden ze op dat moment best kunnen zeggen, maar dat was ook gewoon pech voor mij, dat begrijp ik. Nu 3 jaar en 5 maanden later is mijn fiets kapot. Een of andere "spare" wat tot nu toe niemand van VanMoof weet uit te leggen wat er dan precies aan de hand is. Helaas is die "spare" niet leverbaar en nu verwachten ze dat ik een nieuwe fiets aanschaf wel met een korting, dat is dan zogenaamd de aardige compensatie die ze kunnen bieden. Een nieuwe fiets kost 2500 euro, min de compensatie die ik ontvang ben ik nog steeds een hoop geld kwijt voor een nieuwe fiets. Het komt er op neer dat ik dus 5000 euro betaal voor een fiets. En ondertussen kan ik ze niet bereiken, omdat ze telefonisch niet te bereiken zijn en gaat alles per mail. Waar overigens ook een fout is gemaakt, want ze hebben ook een nieuwe fiets aangeboden als trade, maar omdat mijn garantie in januari afliep heb ik daar geen recht meer op.

Ik wil dat ze mij de belofte van een nieuwe fiets doen beloven. Het is tenslotte het probleem van VanMoof dat zij die "spare" niet kunnen leveren.

Weesp81
    De klacht is nog niet opgelost.
    Weesp81
    Nog steeds niet opgelost.
    Nietopgelost
    Weesp81
    Nog steeds niets vernomen van VanMoof. Wat kan ik nu nog doen? Dit werkt dus ook niet.

Ook een klacht indienen over VanMoof?