Klacht VanMoof: Fiets wordt niet geleverd en steeds uitgesteld

Klachtnummer
# 478052
Gebruiker
Robbertvb92
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ze leveren niet en stellen het steeds uit, terwijl ik wel al 4 maanden geleden 2000 euro betaald heb. Wat vooral vervelend is dat ze wel reclames blijven maken en dergelijke.

Mocht je hun willen bellen moet je minimaal een half uur in de wacht staan.

De oplossing

Mijn fiets leveren en vooral gaat communiceren

2 reacties

  1. Auteur
    Robbertvb92
    Datum
    Het duurt 10 dagen voor ik reactie krijg ;)
  2. Auteur
    Robbertvb92
    Datum
    10 dagen reactie tijd

Ook een klacht indienen over VanMoof?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen