Klacht VanMoof: Geen geld terugontvangen na retour zending, ruim 3200 EUR

Klachtnummer
# 652405
Gebruiker
Gebruiker1560796197
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Helaas na meerdere keren via de chat een email te sturen, geen contact gekregen met vanMoof.
Ik wilde na een jaar de S5 niet meer ontvangen, heeft mij te lang geduurd en heb hem dan ook via POSTNL EXTRA HOME retour afzender gestuurd. Maar na 2 maanden nog steeds niet mijn geld terug ontvangen.

Gewenste oplossing

ik wil dat vanmoof mij simpelweg gewoon mijn geld van de S5 terugboekt.

1 reactie

  1. Auteur
    Gebruiker1560796197
    Datum
    Triest

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over VanMoof?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen