Opgelost door VanMoof: Het uitvallen van de motor

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 526689
Gebruiker
E. Naterop
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo, ik krijg op mijn S2 steeds de error 29 terug en dan reset ik het meerdere keren met reset in app en met resetknopje onder de buis, maar dat helpt net. Doet de motor het wel een keer valt het onderweg weer uit en begint het verhaal weer opnieuw. Vaak geeft het display voor het fietsen al een hele riedel van snelheden cijfers terwijl de fiets nog stil staat. Graag een oplossing in deze omdat de betrouwbaarheid zo weg is.

De oplossing

Ik wil dat de fiets deze fout niet meer geeft waardoor de motor weer functioneert en dat fietsen weer vertrouwen geeft.

1 reactie

  1. Auteur
    E. Naterop
    Datum
    Wacht nog op enige reactie van VanMoof!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E. Naterop
Datum
Uiteindelijke oplossing
Fiets is nog bij de reperateur.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over VanMoof?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen