Opgelost door VanMoof: Kick lock blijft zichzelf vergrendelen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 593563
Gebruiker
Lopen met vanMoof
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Mijn drie maanden oude S3 geeft een error 44 aan en blijft zichzelf vergrendelen na ontgrendelen. Online support kan me niet verder helpen. Een afspraak voor reparatie is nodig maar kan pas over 3(!) weken. Voor de error 44 zal een vervangende e-shifter worden opgestuurd; deze zal medio september oktober worden verzonden. Over een half jaar!!!

Gewenste oplossing

van Moof moet zorgen dat een fiets binnen een week gerepareerd kan worden zoals elke andere fiets in de wereld.
Geboden oplossing
Het onderdeel is verzonden nu kijken of het gaat werken. Maar de Algemene Verordening Gegevensbescherming kennen ze klaarblijkelijk niet bij vanMoof door mijn naam ongevraagd en zonder mijn expliciete toestemming te publiceren. Dat zal een forse boete opleveren maar kost mij weer een hoop extra werk. Zucht.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

3 reacties

  1. Auteur
    VanMoof
    Datum
    Hi T. van Weering,

    Ik zie dat je e-shifter inmiddels is geleverd. Succes met de reparatie!
    Fijne dag verder
  2. Auteur
    VanMoof
    Datum
    Hi T. van Weering,

    Ik zie dat je e-shifter inmiddels is geleverd. Succes met de reparatie!
    Fijne dag verder
  3. Auteur
    VanMoof
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi T. van Weering,

    Ik zie dat je e-shifter inmiddels is geleverd. Succes met de reparatie!
    Fijne dag verder

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over VanMoof?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen