Klacht VanMoof: logisch

Klachtnummer
# 595531
Gebruiker
Kees Baars
Datum
1 reactie

Details

Klacht

niet opgelost, duurt veel te lang, vanmoof is verantwoordelijk, ik 350 euro kwijt, nu gaan ze t gooien op de bezorger, niet mijn probleem, stuur gewoon wat ik heb besteld en betaald 🤗

Gewenste oplossing

stuur gewoon het bestelde en betaalde op

1 reactie

  1. Auteur
    VanMoof
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    We zien dat je al in contact met ons bent via andere wegen. Ik sluit deze klacht voor u.

Ook een klacht indienen over VanMoof?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen