Klacht VanMoof: slecht!!!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 591353
Gebruiker
Kees Baars
Datum
5 reacties

Details

Klacht

zeer slechte service, een powerbank besteld, 350 euro betaald, maar is nooit geleverd. Volgens vanmoof is hij bij mijn adres afgeleverd. Dit op een dag dat ik niet eens thuis was en heb ook geen briefje of iets op de deurmat zien liggen. Bestel hier nooit, het scheelt je een hoop geld en frustratie!!!

Gewenste oplossing

vanmoof is verantwoordelijk voor een besteld product tot de aflevering. Als ik een product niet heb ontvangen is dat niet mijn schuld. Stuur een nieuwe powerbank op en zoek het onderling met het bezorgbedrijf uit waar de eerste powerbank is gebleven!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

5 reacties

  1. Auteur
    Kees Baars
    Datum
    als het goed is bellen ze mij morgen
  2. Auteur
    Kees Baars
    Datum
    ze gaan nu , onderzoeken' waar de powerbank is gebleven. Benieuwd...
  3. Auteur
    VanMoof
    Datum
    Beste heer/mevrouw Baars,

    Helaas kunnen we niet harder dan hard! We willen graag weten waar onze spullen zijn voordat we vingers naar iemand wijzen natuurlijk. We zijn hard op zoek naar de powerbank zodat deze naar je toe kan komen.

    Maar houd graag Contact met ons in jouw eigen ticket via ons VanMoof Platform.
  4. Auteur
    VanMoof
    Datum
    Beste heer/mevrouw Baars,

    Helaas kunnen we niet harder dan hard! We willen graag weten waar onze spullen zijn voordat we vingers naar iemand wijzen natuurlijk. We zijn hard op zoek naar de powerbank zodat deze naar je toe kan komen.

    Maar houd graag Contact met ons in jouw eigen ticket via ons VanMoof Platform.
  5. Auteur
    Kees Baars
    Datum
    prima, fijn dat er dat wordt ondernomen na drie maanden, toppie 😅

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over VanMoof?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen