Klacht VanMoof: slecht!!!

sad Niet opgelost
Kees Baars

zeer slechte service, een powerbank besteld, 350 euro betaald, maar is nooit geleverd. Volgens vanmoof is hij bij mijn adres afgeleverd. Dit op een dag dat ik niet eens thuis was en heb ook geen briefje of iets op de deurmat zien liggen. Bestel hier nooit, het scheelt je een hoop geld en frustratie!!!

vanmoof is verantwoordelijk voor een besteld product tot de aflevering. Als ik een product niet heb ontvangen is dat niet mijn schuld. Stuur een nieuwe powerbank op en zoek het onderling met het bezorgbedrijf uit waar de eerste powerbank is gebleven!

Kees Baars
    als het goed is bellen ze mij morgen
    Kees Baars
    ze gaan nu , onderzoeken' waar de powerbank is gebleven. Benieuwd...
    VanMoof
    Beste heer/mevrouw Baars,

Helaas kunnen we niet harder dan hard! We willen graag weten waar onze spullen zijn voordat we vingers naar iemand wijzen natuurlijk. We zijn hard op zoek naar de powerbank zodat deze naar je toe kan komen.

Maar houd graag Contact met ons in jouw eigen ticket via ons VanMoof Platform.
    VanMoof
    Beste heer/mevrouw Baars,

Maar houd graag Contact met ons in jouw eigen ticket via ons VanMoof Platform.
    Kees Baars
    prima, fijn dat er dat wordt ondernomen na drie maanden, toppie 😅

Ook een klacht indienen over VanMoof?