Klacht VanMoof: slechte software geen support

Klachtnummer
# 596293
Gebruiker
LucaI
Datum
0 reacties

Details

Klacht

fiets net terug van 3de reparatie naar half jaar eigendom.... en alweer problemen. geen fatsoenlijk contact te krijgen met het bedrijf echt klaar met vanmoof.

Gewenste oplossing

ik wil mijn geld terug. en ik heb geen vertrouwe meer in het product of het bedrijf

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VanMoof is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over VanMoof?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen