Klacht VanMoof: Vanmoof defect en wachttijd reparatie is ongeveer 5 maanden....

Klachtnummer
# 594516
Gebruiker
r j ales
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn vanmoof S2 van nog geen drie jaar oud, geeft foutmeldingen en geeft geen trapondersteuning meer. Volgens vanmoof is benodigd onderdeel niet voorradig en wordt onderdeel in Oktober verwacht. Ik heb de keus gekregen te wachten op reparatie, of een korting van 800 euro te krijgen op een nieuwe S3. Beide oplossingen vind ik niet acceptabel. Ik ben een beetje teleurgesteld in deze "service"...

Gewenste oplossing

Zorg dat je voldoende onderdelen op voorraad hebt, zodat je me sneller de weg op kan helpen. Een leenfiets zou al heel fijn zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    r j ales
    Datum
    Ik snap dat er leverings problemen met onderdelen zijn, die van ver weg moeten komen. En ik weet dat er belangrijker zaken zijn om je druk om te maken. Maar een reactie op dit onderwerp zou ik best op prijs stellen

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over VanMoof?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen