Klacht VanMoof: Voorvork van fiets in het frame kapot
Details
Klacht
Ik heb een VanMoof Electrified S1 2016 en nu is mijn voorvork in het frame afgebroken, dit hoort niet te mogen gelet op de prijs, veiligheid.Nu is dit natuurlijk geen probleem als het goed opgelost wordt. Dit is niet het geval, heb sinds Maandag 2 mei al 11 mails heen en weer gehad/verstuurd!
Mocht het nou zo zijn dat ze niet afweten van dit probleem is dat geen probleem, maar in dit geval wisten ze wel van dit probleem af - dat het kan voorkomen.
Nu willen ze het op mij afschuiven, want ik ben gevallen doordat ik ineens niet meer kon sturen.
En dan het meest frapante: Ze willen mijn fiets onderzoeken, maar mocht de fiets als "Total Loss" gezien worden dan nemen ze mijn fiets in zonder dat ik er wat voor terug krijg! Dat is diefstal!
Gewenste oplossing
Ik wil een gratis reparatie of vervanging van de fiets mocht de fiets als "Total Loss" gezien wordenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.