Klacht VanMoof: Waardeloze klantenservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 591231
Gebruiker
Slotenmaker123
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben nu al dagen in contact met de klantenservice van van Moof. Echter wordt ik steeds afgescheept met niet werkende links en onzinnige oplossingen en voorstellen.

Nadat ik bij het Servicecentrum in Eindhoven ben geweest is mijn fiets op slot en kan ik deze niet meer unlocken. Super fijn dat de service van van Moof niet kundig en niet bekwaam is om een oplossing te bieden.

Ik mag weer naar een servicecentrum, maar de fiets staat op slot en in alarm!

Gewenste oplossing

Ik wil met iemand bellen waarmee ik kan bespreken hoe we dit het beste kunnen oplossen.
Geboden oplossing
Het blijft maar duren, het lijkt alsof ze een spelletje spelen. Om de 5 dagen een bericht maar geen oplossing. Ikwordt nog altijd aan het lijntje gehouden!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over VanMoof?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen