Klacht VanMoof: Zeer teleurgesteld

MMN

VanMoof S3 besteld samen met een power bank als accessoire.
De fiets geeft na een paar ritjes een error aan en deze is onbruikbaar sindsdien. Na heel veel onhandig veel te lang durend contact via hun chat op de website die maar beperkte tijden open is en hele lange wachttijden heeft totdat je een reactie krijgt uiteindelijk contact met iemand gehad die mij een nieuwe cartridge gestuurd heeft. de cartridge werd pas een tijd later opgestuurd en hierdoor was mijn 14 dagen retour garantie verlopen zonder dat ik een werkende fiets had. Nieuwe cartridge zit erin na weer uren bezig geweest te zijn met de chat om hem erin te zetten en hem te activeren is dat eindelijk opgelost. Nu het probleem dat de fiets constant automatisch ontgrendeld en hem dus nog steeds niet gebruikt heb. Ondertussen heb ik een bericht gekregen dat de power bank onderweg was. na lang wachten maar weer contact opgezocht waar deze blijft en er werd gezegd dat ze het gingen uitzoeken en mij daarover zouden berichten binnen 24 uur. Uiteindelijk heb ik geen bericht gekregen en ben ik het goed zat. Nu 2 maanden na aanschaf heb ik de fiets nog steeds in de woonkamer ongebruikt staan en nog steeds de powerbank niet binnen gekregen. Uiteindelijk weer contact opgenomen maar ik krijg nog steeds geen duidelijkheid hierover.

het product terugnemen en het volledige bedrag dat ik betaald heb terug storten.

MMN
    Na veel mailcontact is de powerbank nu terecht en word deze teruggestuurd en word het geld hiervan terugbetaald. Over de fiets nog steeds geen duidelijkheid
    Nog geen update
    MMN
    Nog steeds niet opgelost. Bericht gekregen dat management ermee bezig is maar het duurt nu wel heel lang

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over VanMoof?