Klacht VanOutlet.nl: Oplichting

Klachtnummer
# 329248
Gebruiker
F. Jans Beken
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Product na week niet bezorgt, een mail gestuurd, het zou 4 tot 6 werkdagen duren na 1 week nog niks weer een mail gestuurd om de online aankoop te ontbinden en het geld terug te storten en de vraag voor een bevestig hiervan omdat ik er geen vertrouwen meer im heb. Geen reactie, 1 week later weer een mail gestuurd weer geen reactie en geen geld terug gestort

De oplossing

Mijn geld terug storten.1700

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat VanOutlet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over VanOutlet.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen