Klacht Vans.nl: Onjuiste of geen feedback over terugbetaling van klantenservice

Klachtnummer
# 433817
Gebruiker
FANS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vans kon het product niet leveren, vervolgens om terugbetaling moeten vragen, Vans reageert dat het bedrag nooit is afgeschreven, vervolgens moet ik bij mijn bank zijn voor de overboeking van Vans naar mijn rekening (medewerker heeft geen flauw idee en probeert mij het riet in te sturen), na enkele mails toezegging dat het binnen enkele dagen geregeld wordt, ik zit nu in week twee en geen terugbetaling noch antwoord op mijn mails naar de klantenservice, zeer slechte en onjuist communicatie en beloftes worden niet waargemaakt! ZO MAKEN ZE GEEN FANS

De oplossing

Eerlijk te woord gestaan worden en snellere afhandeling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vans.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vans.nl?