Klacht Vaposhop.nl: Geen contact of geld terug

Klachtnummer
# 447592
Gebruiker
MooieBanaan#129
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Meer dan een week geleden heb ik een bestelling geplaatst bij Vaposhop. Kort daarna las ik reviews dat er enorme zendvertraging is. Om deze reden had ik gauw een mail gestuurd om mijn bestelling te annuleren. Geen reactie na een week en geen geld terug. Ook geen verandering in de verzendstatus. Op trustpilot en twitter zijn veelal reacties over hetzelfde: Geen contact, geen levering, geen geld terug. In de meest gevallen gaat het ook om een langere wachttijd dan die van mij. Niet leuk!

De oplossing

Zo spoedig mogelijk mijn geld teruggeven. En hopelijk ook hetzelfde doen voor alle anderen die gedupeerd zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    Vaposhop.nl
    Datum
    Beste G,

    Bedankt voor je bericht. Onze excuses dat we niet op tijd hebben gereageerd op je e-mails. Ik snap dat het vervelend is dat je zo lang op een antwoord hebt gewacht.

    Het lijkt erop dat je bestelling in de tussentijd al is aangekomen, maar mocht je je bestelling alsnog willen terugsturen om een terugbetaling te ontvangen, dan is dit uiteraard mogelijk. Onze klantenservice heeft contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Onze excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    Team VapoShop

Ook een klacht indienen over Vaposhop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen