Klacht VARA: Betaling factuur shuguard

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 349387
Gebruiker
Don2019
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen maanden heb ik gebruik gemaakt van een opslag ruimte van Shuguard. Op zich ging dat soepel alleen het enige aparte was alles vooruit betalen.

Dat heb ik gedaan, behalve de laatste maand. Ik wist dat ik binnen een paar weken de box ging opzeggen. Daarnaast was de afspraak dat de verrekening na opzegging zou plaatsvinden. Dus 1 januari 2019 moest de factuur vooruit betaald zijn en 12 januari heb ik de box opgezegd. Op 14 januari kreeg ik email met een betaal verzoek en diezelfde dag werd ik gebeld of even wilde betalen anders zouden er acties worden uitgezet. Vervolgens heb ik mijn jurist van Das gebeld. Die wist te melden dat de wettelijke termijn 30 dagen is en dat ik mij niet druk hoefde te maken. 1,5 week later kreeg ik een brief van intrum. In de brief stonden geen kosten ik moest alleen voor 1-2-2019 betalen. Aangezien ik mij niet druk maakte, heb ik op 28-1-2019 betaald via een email link van shugard. Ik dacht nog, netjes binnen de tijd en opgelost. Maar tot mijn verbazing krijg ik op 9-2-2019 een email met de vraag van intrum, of ik wil betalen. Het moet niet gekker worden. Als klant voel ik mij niet serieus genomen. Daarom adviseer ik mensen om geen zaken met shuguard te doen. Zij hebben eigen regels en denken boven de wet te staan.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf zijn of haar excuses aanbied voor het gedrag.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Don2019
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VARA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen